[artinfo] Láthatósági viszonyok, finisszazs 2008. március 13. 19 óra, Magyar Képzőművészeti Egyetem

Lázár Eszter leszter at mke.hu
Wed Mar 12 12:40:44 CET 2008

Láthatósági Viszonyok / Visibility Works
FINISSZÁZS

A Magyar Képzőművészeti Egyetem szeretettel meghívja 2008. március 13-án (csütörtökön) 19 órakor a Láthatósági Viszonyok / Visibility Works című kiállítás és workshop-sorozat záróeseményére.
Helyszín: Magyar Képzőművészeti Egyetem, Barcsay Terem (1062 Budapest, Andrássy út 69-71.)

Záróbeszédet mond: Kőnig Frigyes Prof. dr. habil, a Magyar Képzőművészeti Egyetem rektora

A  LOW holland-flamand Kultfeszt keretében megrendezett programon a kiállítótér falain a meghívott művészek (Inga Zimprich (D/NL), Metahaven Design Research (Daniel van der Velden (NL), Gon Zifroni (NL/ BE), Vinca Kruk (NL), Katarina Zdjelar (YU/NL), Marjolijn Dijkman (NL) munkái mellé felkerültek a workshopok résztvevőinek művei is.
résztvevők:
João Abreu Valente, Erasmus hallgató (Portugália)
Bada Emoke, intermédia szakos hallgató
Haraszti Gina, intermédia szakos hallgató
Lottie Lindsay, Erasmus hallgató (Egyesült Királyság)
Palman Zsuzsanna, Grafika szakos hallgató (tervezőgrafika)
Matthieu Boyer, Erasmus hallgató (Franciaország)
Lehoczky Fanni, intermédia szakos hallgató
Bakacs Éva, grafika szakos hallgató (tervezőgrafika)
Katrine Kildal, Erasmus hallgató (Norvégia)
Horváth Katalin, intermédia szakos hallgató

A kiállításról és a workshopokról részletes információ: www.mke.hu <http://www.mke.hu/>
A program kurátora: Lázár Eszter