[artinfo] meghívó

Gyergyádesz László(né) gyergyadeszzsu at t-online.hu
Tue Jul 22 16:48:31 CEST 2008

A Tűzzománcművészek Magyar Társasága

ezúton hívja meg Önt és barátait a

Keresztény művészet - keresztény ikonográfia

címmel megrendezett nyilvános művészettörténeti előadássorozatára a

Cifrapalota - Kecskeméti Képtár földszinti 3-as termébe

2008. július 29-én, kedden 16 órától

Jézus példázatai a magyar festészetben

(dr. Lőrincz Zoltán művészettörténész, egyetemi tanár)

2008. július 30-án, szerdán 16 órától

A Magyar Szent Korona művészettörténeti megvilágításban

(dr. Eisler János művészettörténész)

2008. július 31-én, csütörtökön 16 órától

A kortárs magyar ikonfestészetben ábrázolt szentek ikonográfiája és ikonológiája

(dr. Nagy Márta bizantinológus, egyetemi docens)

2008. augusztus 1-én, pénteken 16 órától

Gondolatok a Keresztény művészetről és ikonográfiáról

(ifj. Gyergyádesz László művészettörténész, egyetemi oktató)

Információ: ifj. Gyergyádesz László 06-30/287-2549 * E-mail: gyergyadeszzsu at t-online.hu

Támogatta: Kecskemét MJV Önkormányzata