Re: [artinfo] Most akkor sírjunk vagy nevessünk?

Szabó Béla sarkanvar at freemail.hu
Fri Dec 19 12:08:56 CET 2008

A derék Szekeres Csabi- miért ez idióta gyermekdedkedés? - az artinfo közönségét is jól beeteti a Tomcat nevű blogger - ez milyen szakma? vagy art vagy mi? - választási kampányának egyik gerilla-politikai-marketing jól köszörült fegyverével.
Na jó, egy esélytelen ferencvárosi jelölt profi módon alapveti későbbi karrierjének palotáját - na, mégsem jó. Nem azért mert jobboldali vagy zöld vagy mi a fene; hanem mert demagóg uszítás ez az egész.
A képviselőkbe könnyű beletörölni a lábat. Pofozóbabák. Nem kétséges, a lejáratódott magyar - és világ - politikai elit jól megérdemli a seggberúgást - de be kellene a sorrendet tartani. Először , mielőbb és rögtön és mindenfele: a pénz rabló urait jól lenyomni. Mert a baj náluk van. Velük. Általuk.
Tiltakozott Ön bankja igazgatósági tagjainak elképesztő túlfizetettsége miatt?
Nem? Gondolkodjon el ezen, mielőtt beszopja a proletkultos uszítást.

Szabó Béla István

"Szekeres Csabi <szekeres.csabi at gmail.com>, ezt írta:

   Ne haragudj, hogy kissé hosszúra sikerült levelemmel zavarlak, de úgy
   gondoltam, ezt a hihetetlen történetet meg kell osztanom minél több
   emberrel.
   Az a döbbenetes levél, amit majd alább olvashatsz egy igazi
   tragikomédia, mert tényleg megtörtént, és én is csak a napokban
   szereztem tudomást róla...."