[artinfo] új cikkek

Fotopost info at fotopost.hu
Wed Dec 3 14:34:51 CET 2008

Új cikkek jelentek meg 2008 novemberében a www.fotopost.hu folyóiratban

*Fókuszban: *

Gulyás Miklós: „Mire visszaértem, hűlt helyemet találtam" , gondolatok
Jokesz Antal legújabb fotókritikái nyomán

http://www.fotopost.hu/fokuszban/mire-visszatertem-hult-helyemet-talaltam

*Kritika:  *

Palotai János: Fotóhó O8. -„Vigyázó szemetek Párisra vessétek!", A magyar
fotó a világ legnagyobb piacán

http://www.fotopost.hu/kritika/fotoho-o8-vigyazo-szemetek-parisra-vessetek

Somogyi Zsófia: Távolságon innen és túl, Arja Hyytiäinen finn fotográfus
munkái a Lux Galériában

http://www.fotopost.hu/kritika/tavolsagon-innen-es-tul

*Ajánló:*

Trembeczki Péter: Kikapcsolódás műanyagban a Pozsonyi Fotóhónapon, Reiner
Riedler: Fake Holidays kiállításáról

http://www.fotopost.hu/ajanlo/kikapcsolodas-muanyagban-pozsonyi-fotohonapon

Pfisztner Gábor: Peter Beard naplója faximile kiadásban a Taschennél

http://www.fotopost.hu/ajanlo/peter-beard-naploja

Trembeczki Péter: 28 nap múlva, Rajcsányi Artúr kiállítása a Mûveleti
Terület Galériában

http://www.fotopost.hu/ajanlo/28-nap-mulva

Simonyi Balázs: Árnyékváros, Sióréti Gábor kiállítása elé

http://www.fotopost.hu/ajanlo/arnyekvaros