Re: [artinfo] Pályázati felhívás közhasznú mžvészeti alapítványok és egyesületek számára

monika balint monika.balint at gmail.com
Wed Aug 6 12:26:37 CEST 2008

Kedves Kovács Balázs és Xy 1250!
A nyári uborkaszezonban iszonyatos hőhullámokat tud okozni az emberben ha
ilyen furcsa pályázati kiírásokkal találkozik. Sajnos eddig nem utalt arra
jel, hogy a felhívást ne tekintsem kacsának.
Napi szinten dolgozom együtt a Nap Klubbal, közös futó művészeti projektünk
is van. Eddig nem beszéltem olyan alkalmazottukkal, aki bármit tudna a
felhívásról. Azt azonban elég károsnak tartom (és ezzel az alapítvány
munkatársai is egyet értenek), hogy akár igaz akár hamis a hír a kiírás
szövege a Nap Klubot lejáratja. Ez nem olyan szervezet aki mások
sikertelenségén vagy lemondásán akarna erősödni, és az álhír nem tesz nekik
jót.

Ha a felhívás mégis érvényes, a kiíró elsősorban saját magáról közöljön
információkat.

köszönettel

Bálint Móni
IMPEX és ZÖFI