[artinfo] [Fwd: pálya]

+ b2 at c3.hu
Thu Sep 27 17:48:58 CEST 2007

*PÁLYÁZATI FELHÍVÁS***

*Magyar Universitas Program***

Kortárs Képző- és Iparművészeti Pályázatok

A pályázat száma: KKIP-0019-B/2007

A Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem kollégiumi
rekonstrukciójához kapcsolódva,

a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem és a HÉROSZ Zrt.
megbízásából,

a* Kortárs Művészeti Zsűri* nyilvános, egyfordulós, névaláírásos
pályázatot hirdet.

A pályázat tárgya:* felvonó előterek információs és dekorációs
falburkolatának megalkotása 19 szinten**.***

Helyszín: az 1117 Budapest, Irinyi József u. 42. alatti Schönherz Zoltán
kollégium.

A művek létrehozására és elhelyezésére rendelkezésre álló maximális
összeg nettó 15.340.000,- (Tizenötmillió-háromszáznegyvenezer) forint +
20% ÁFA.

A pályázaton az a természetes személy, vagy személyek csoportja (a
pályamű szerzője) vehet részt, aki/amely vállalkozik a pályázati
kiírásban közzétett feladat elvégzésére, és a pályázati kiírás
feltételeit magára nézve kötelezőnek fogadja el.

A pályázat benyújtása regisztrációs díjhoz kötött, melynek összegét lásd
a pályázati kiírásban.

A pályázatok beérkezési határideje: *2007. november 22. (csütörtök)
16.00 óra.***

* ***

A pályázati kiírás elérhető és további információ kapható a
*www.art-universitas.hu* honlapon, valamint a pályázatot lebonyolító
Építészfórum Kiadói Kft.-nél, munkanapokon 9-15 óra között a 06-20
563-1692 információs telefonszámon.