[artinfo] Re: Tiltáson innen

anna balint subterfluent at gmail.com
Mon Oct 29 12:12:35 CET 2007

érdekes, hogy a rendszerváltás után most elöször sikerült
megszervezni egy ún. underground irodalmi eseményt, ahol végre
elöben is elhangzott volna egy valóban avantgárd vers, de ahhoz
már sem a szervezöknek, sem a közönségnek nem volt türelme, hogy
meg is hallgassa. megdöbbentönek tartom én is a történteket,
nagyon sajnálom, hogy nem hallhattam a vers végét.
ba