[artinfo] Tžzraktér B2B kiállításmegnyitó

Fuchs Péter fuchs78 at t-online.hu
Thu May 31 16:32:11 CEST 2007

Május 31-én csütörtökön este 8-kor Tžzrakteres
kiállításmegnyitó a Kinizsi utca 33-ban, kb. a
Kultival szemben.

Én fogok dumálni, aztán láthatsz nyolc méteres
szörnyet pincébe építve, 'custom made barbi vs.
Gi-joe'  asztalt, egy kenyérb‘l és gombából épült
szobát, távirányított németet és ehhez hasonló
dolgokat.

Bonni mžvészek jöttek Budapestre egy hónapra és
teljesen átalakítottak egy pincét kiállítótérnek.
Mindent hoztak magukkal, csak közönséget nem. Azt
hozzatok ti. Érdemes lesz.

Fuchs Péter

http://www.tuzrakter.hu/site/hu/index.html
http://www.tuzrakter.hu