[artinfo] Labor: PRE-VISIO meghivo

Rácz Márta labor at c3.hu
Tue Dec 4 19:35:10 CET 2007

PRE-VISIO
3 alkoto - "2 terem" - 1 mu
Dabi Istvan M., Hubler Janos es Kerezsi Nemere kiallitasa
2007. december 7. - 2008. januar 11.

Labor
1053 Budapest, Kepiro u. 6.
Tel: 06 70 398 6974
labor at c3.hu
http://www.labor.c3.hu

A PRE-VISIO esetunkben teralakitas, melynek folyaman a galeria tere egy kozos
muve valt. Kamera, vetito, tukor, szappan, pozdorja es egyeb anyagok, valamint
szobraszati eljarasok alkalmazasaval a kiallitoter epiteszeti adottsagait
ertelmeztuk ujra. Azaz nem a gondolatainkat alakitottuk a helyhez, hanem a
hely terbeli adottsagait alakitottuk - lehetosegeinkhez merten -
gondolatainkhoz. Az alkoto folyamatok es munkamodszerek egybeolvasztasaval
ertuk el azt, hogy egyidoben inspiraltuk es hagytuk inspiralni is egymast.

Megnyito: 2007. december 7. 19:00
Megnyitja: Konig Frigyes, DLA habil, a Magyar Kepzomuveszeti Egyetem rektora
Megtekintheto: 2008. januar 11-ig
Nyitva tartas: hetfotol-pentekig 14:00-18:00, valamint elozetes bejelentkezes
alapjan.
Zaroesemeny: 2008. januar 11. 19:00 - Nyitott Holgy zenei performansz
(Blazsek Andras, Kiss Mate, Kovacs Imrich, Nagy Gergo, Petho Zoltan, Zerczi
Attila)

A Labor a C3 Alapitvany, a Fiatal Kepzomuveszek Studioja Egyesulet es a Magyar
Kepzomuveszeti Egyetem kozos kezdemenyezese.