[artinfo] NIGHTSHOT - EJSZAKAI UZEMMOD - Vandor Csaba kiallitasa

FKSE studio at c3.hu
Fri Sep 1 16:50:08 CEST 2006

NIGHTSHOT - ÉJSZAKAI ÜZEMMÓD

Vándor Csaba kiállítása

A világ tele van olyan dolgokkal, amik körül vesznek minket, de tudomást sem
szerzünk róluk. LeHet, hOgy aZért mert nem vagyunk elég sZemfülesek, de
lehet, hogy azért, mert nincsenek meg hozzá a megfelelő érzékszerVeink
(ezeket általában valamilyen technikai segéDEszközzel próbáljuk pÓTolni).
Minden pillanatban TV- és rádióhullámok bombáznak, de csak a megfelelő
készülékkel vagyunk képesek dekódolni az üzenetet.

Amit mi valóságnak nevezünk, az a valóság hajszálvékony szeletének egy
3-dimenziós vetülete.

Rejtett üzenetek turistáknak és kémeknek.

A haditechnika és a reklámipar találkozása a távkapcsolóban.

Megnyitó: 2006. szeptember 7-én, 19 órakor (holdtölte)

Megnyitja: Paksi Endre művészettörténész

A kiállítás megtekinthető: 2006 szeptember 23-ig, keddtől-péntekig 16-20;
szombaton 12-16 óráig

Vándor Csaba 2006-ban diplomázott a Magyar Képzőművészeti Egyetem Intermédia
szakán. Diplomamunkája Albert Hofmann 100. születésnapjára készített LSD
szimulációs installáció volt. Korábbi munkái között szerepel a 2004 őszén
készített Szent Ferenc szobor madáreleségből, mely Budapesten a Ferenciek
terén állt hat hétig.

Vándor 2003-ban indította el "BÉRTURISTA" projektjét azok számára, akik nem
akarnak kimozdulni a biztonságos otthonukból. www.berturista.hu

 ( www.rentatourist.com )

FKSE Stúdió Galéria
1053 Budapest, Képíró u. 6.