[artinfo] meghívó

abalint at no-log.org abalint at no-log.org
Wed Nov 15 09:47:14 CET 2006

Kalandra fel!
meghívó megbeszélésre
helyszín:
Nemzetbiztonsági Hivatal,  Budapest XI, Budafoki út 60 A porta
idöpont: november 16, csütörtök reggel 10 óra
Magyarországon él? nem magyar devizakülföldi vagyok.
1993 óta  letelepedési engedélyt kérek a magyar hatóságoktól,
mindeddig nem kaptam meg. Most az eljárás 1416. fordulójában telefonon
nemzetbiztonsági
meghallgatásra rendeltek. Nem elöször veszek részt ilyenen, 1994. óta
többször
voltam kihallgatáson. Nem sikerültek valami jól, a hatóság meg is
jegyezte, hogy amennyiben
nem tudok együttmüködöm  velük, ök sem tudják javasolni, hogy megkapjam  a
letelepedési engedélyt.
A kihallgatások során általábanmagyarországi és külföldi értelmiségiek
iránt érdeklödtek,
kiállításmegnyitókról, ismert emberekröl faggattak. Ez alkalommal is
kérdeztem telefonon,
hogy miért kellene elmennem, hiszen engem már többször is kihallgattak. Az
indoklás szerint
a kalandos életem miatt akarnak meghallgatni és a kapcsolatrendszerem
érdekli öket.
Azt is hozzátették, hogy amennyiben ellenérzéseim vannak, vihetek magammal
olyan személyt,
akiben megbízom.
Bárkit szívesen látok, akit egy ilyen megbeszélés érdekel.
Bálint Anna