[artinfo] Meghivo

Csatlos Judit biocsibe at freemail.hu
Sun Nov 12 20:17:07 CET 2006

Kedves Művészek és Szakmai partnereinek!

Szeretettel meghívunk november 15-én (szerdán) 18.00 órától az IMPEX-
be (új West Balkán, Budapest VIII., Futó u. 48.),  a Fiatalok
Fotóművészeti Stúdiójának volt vezetősége által tartandó tájékoztatóra.

Mint korábbi nyílt levelünkben hírül adtuk, a FFS vezetősége 2006.
október 14-én lemondott vezetőségi szerepéről és kilépett a stúdióból.
A lemondást tartalmazó nyílt levél az üzenethez csatolva olvasható.
Mivel ezen lépésünk kapcsán több kérdés felmerült, ezért egy nyílvános
beszélgetésre határoztuk el magunkat. Ennek keretében részletesen
ismertetjük a történteket, döntésünk okait és a Magyar Fotóművészek
Szövetségével azóta folytatott tárgyalásaink eredményeit, valamint a
további lehetőségeket.

Számítunk részvételedre és közreműködésedre!

Üdvözlettel: Csatlós Judit, Csoszó Gabriella, Fabricius Anna, Gyenis
Tibor, László Gergely, Orbán György

Budapest, 2006. november 12.