[artinfo] „Kelj fel, Laci! - Fogd a pénzt és fuss!” segélykoncert

szseres at c3.hu szseres at c3.hu
Wed Jun 28 10:08:48 CEST 2006

 http://keljfellaci.popivan.com/

„Kelj fel, Laci! - Fogd a pénzt és fuss!” segélykoncert

Esemény megnevezés: koncert
Idõpont: 2006-07-01
mikortól: 16:00 meddig: 23:55
Helyszín: Gödör Klub (Budapest, V. Erzsébet tér)

Segélykoncert a Gödörben
Segélykoncert Horváth Laci gyógykezelésére, fellépõk: Tornaclub zenekar,
Sumo Light, Brezo Quartet, Pluto, Vázsonyi János, Másfél, Kamu, Specko
Jedno, Tudósok, Ef. Zámbó Happy Dead Band, Kiss Tibi és Gazda Bence, Lovasi
András, Sziámi, Ági 50-Kontroll Válogatás, Chakra Hacker, Pop Ivan, Kiss
Erzsi, Amorf Ördögök, Korai Ütõsök, Dj. Palotai

Megnyílt Laci külön számlája
Az adómányok leírhatók az adóból
A LAci gyógykezelésére nyitott számla száma:

OTP BANK 11708001-20552451