[artinfo] videóvetítés a Szimpla Moziban, 2006. december 4-én 19 órától

Barcsay barcsay at mke.hu
Mon Dec 4 14:24:11 CET 2006

2006. december 4-én 19.00 órától videóvetítést tartunk a HFG Karlsruhe (Staatliche Hochschule für Gestaltung Karlsruhe) hallgatóinak munkáiból

helyszín: Szimpla Mozi, Budapest, Kazinczy u. 14. VI. Ker.

A HFG Média Tanszékének közel 40 hallgatója a "Művészet a Moziban" tematikára készített videómunkákat.

A vetítés egy kétnapos nemzetközi workshopnak ("The Laboratory of Public Space") a része, melyet Mischa Kuball vezet

A programok a Magyar Képzőművészeti Egyetem "Elképzelések egy fiktív akadémiáról" című kiállításához kapcsolódnak

(a kiállítás megtekinthető: 2006. november 29 - től 2007. január 1-ig)

Mindenkit szeretettel várunk!