[artinfo] Meghivo

Horváth Judit k.petrys at axelero.hu
Tue Sep 20 21:24:44 CEST 2005

A K. Petrys Ház szeretettel meghívja

2005. szeptember 27-én, kedden 20 órára

Roskó Gábor

Addig-addig utazgattam, míg megtaláltam önmagam

című kiállítására

A kiállított festmények Szemző Tibor Kőrösi Csoma Sándor életéről Indiában forgatott

Az élet vendége című filmjéhez készültek

A kiállítást Lengyel Zsolt nyitja meg

Az est folyamán részleteket mutatunk be a készülő filmből,

előtte Szemző Tibor rendező-zeneszerző mond bevezetőt

Megtekinthető: 2005. szeptember 28 - október 21-ig

Kérjük, látogatás előtt egyeztessen időpontot 10 és 14 óra között a galéria telefonszámán!

További információ: Danicska Rita (30/742 26 72)

K. Petrys Galéria, 1085 Budapest, Horánszky u. 13. II. 19.

Tel. / Fax: +36 1 2674491, további információ kérhető a galeria at petrys.hu e-mail címen.

Amennyiben a jövőben nem szeretne meghívót kapni a galéria eseményeire, kérjük, jelezze e-mailen!