[artinfo] re: artinfo - ki tudja

arslonga at linserv.abc.hu arslonga at linserv.abc.hu
Mon Sep 19 16:46:24 CEST 2005

megkerdeztem es valaszt kaptam ra.
jo szakember?
k.d.

----- Original Message -----
From: <mailto:bereczky.lorand at mng.hu>Bereczky Lorand
To: <mailto:arslonga at linserv.abc.hu>arslonga at linserv.abc.hu
Sent: Monday, September 19, 2005 1:13 PM
Subject: Re: szemelyeben azonos-e?

Igen  -  BERECZKY

----- Original Message -----
From: <mailto:arslonga at linserv.abc.hu>arslonga at linserv.abc.hu
To: <mailto:bereczky.lorand at mng.hu>bereczky.lorand at mng.hu
Sent: Tuesday, September 13, 2005 1:31 AM
Subject: szemelyeben azonos-e?

Tisztelt Bereczky Lorand,
muveszettorteneti olvasmanyaim kozben bukkantam
az alabbi idezetre, amellyel kapcsolatban
kerdezem, hogy az utolso sorban emlitett Onnel
nevazonos ur vajon szemelyeben azonos-e Onnel?
valaszat elore is koszonettel veszem,
tisztelettel,
keresztes daniel
kjiizorrm

idezet:

1973. június 25. - Az MSZMP KB munkatársai a
kápolnatárlat ügyében a június 21-én megküldött
jelentés alapján Budapesten fogadják a Somogy
megyei párttitkárt, aki a megbeszélésrôl
feljegyzést készít.
A megbeszélésen Nagy Miklós, az MSZMP KB TKKO
vezetôje a tárlatok beszüntetése érdekében jogi
lépéseket javasol. Egyetért azzal, hogy az Állami
Egyházügyi Hivatal Lékai László veszprémi
püspökön keresztül kérje Galántai bérleti
szerzôdésének felbontását. Bereczky Loránd, az
MSZMP KB képzômûvészeti referense hangsúlyozza,
hogy a témát elsôsorban jogi, közegészségügyi
szempontból kell megközelíteni.