[artinfo] Hajas Tibor Konferencia

maxigas maxigas at anargeek.net
Sat Sep 17 02:49:26 CEST 2005

Hajas Tibor Konferencia

A Horizont Kutató Intézet 2005. október 21-22-én
(péntek délután és szombat délel‘tt)
konferenciát szervez az Eötvös József
Collegiumban Hajas Tibor munkáiról (a Peter
Greenaway
Társaság Greenaway-konferenciájával egyid‘ben). A
konferencia célja, hogy a nemrég megjelent
Hajas Tibor - Szövegek címž kötet és a Ludwig
Múzeumban nemrég zárt retrospektív kiállítás
kapcsán konkrét mžvek és szžkebb problémák
elemzésével hozzájáruljon Hajas Tibor - a többség
számára most el‘ször igazán hozzáférhet‘ -
munkáinak és életmžvének értelmezéséhez. Az
el‘adásokat fiatal kutatók és a szervez‘k által
felkért el‘adók (többségében az egyetem tanárai)
tartják. A konferencia programadó cikke a Literán
jelent meg 2005.06.20-án, de hozzáférhet‘ a
http://hajas.notlong.com címen keresztül is.

HKI - HKI Konferencia Igazgatóság

dunajcsik peter maxigas
Horizont Kutató Intézet / Horizon Research Institute / hi.zpok.hu
indymedia.hu
ak57/centrum