[artinfo] TUTORI KONZULTÁCIÓS LEHETŐSÉG SOREN GRAMMEL kurátorral

az akeber rebekapal at gmail.com
Sun Oct 9 21:40:26 CEST 2005

TUTORI KONZULTÁCIÓS LEHETŐSÉG
SOREN GRAMMEL kurátorral

A tranzit.sk <http://tranzit.sk> pozsonyi minimax no_001 hang_szoveg_kep
party (október 14.) követi
a tranzit.hu <http://tranzit.hu> eseménye:

2005. október 17-én és 18-án (kb. 10.00 - 16.00 között)

lehetőség nyílik tutori konzultációra Soren Grammel kurátorral

(szül. 1971, jelenleg a Grazi Kunstverein művészeti vezetője,

számos kortárs művészeti kiállítás kurátora).

A találkozók lényege, hogy a vendégkurátor egyéni konzultációt folytat a
hallgatókkal, akik bemutathatják munkájukat. A beszélgetések során a
hallgatók egy kurátor megfigyelései révén közelíthetnek saját munkáikhoz, és

új szemszögből tekinthetnek művészeti megközelítésükre.

Bármely tanszék nappali és doktorandusz hallgatói jelentkezhetnek a
tranzit.hu at mail.com e-mail címen

*2005. október 15-ig.*

A találkozók helyszíne Feszty-ház, DLA-előadó (1063 Budapest, Kmety György
utca 27.)

A konzultáció nyelve német vagy angol.

Soren Grammel a Nehéz megérinteni a valóságot, képzőművészek dokumentarista
módszereket alkalmazó videó-archívumának bemutatója kapcsán jön Budapestre.

Az archívum megnyitója 2005. október 18-án lesz az Örökmozgó Filmmúzeumban,
ahol 18.30 -tól a vendég válogatását, 20.30-tól magyar, a témához
kapcsolódó filmeket nézhet meg a közönség.

Az archívum október 19. és november 3-a között önkiszolgáló videótékaként az

Írók Boltjában fog működni.

Grammel kurátori tevékenységéről 2005. október 17-én, 19-kor tart előadást a

Fészek Művészklubban.

A tranzit az Erste Bank Csoport kortárs képzőművészetet támogató
kezdeményezése.