[artinfo] meghívó

Gyergyádesz László(né) gyergyadeszzsu at axelero.hu
Sun Nov 27 11:03:00 CET 2005

Meghívó

A Pesterzsébeti Múzeum Gaál Imre Galériája (1203 Bp. Kossuth Lajos u. 39.)

szeretettel meghívja Önt és barátait 2005 december 7-én, szerdán délután tartandó adventi programjaira

2005. december 7-én 17 órára

Keresztény ikonográfia a kortárs magyar művészetben

Válogatás a Kecskeméti Képtár-Cifrapalota gyűjteményéből

Megnyitja: Török József  egyháztörténész, a Pázmány Péter Katolikus Egyetem Hittudományi Karának tanára

A gyűjteményt bemutatja: ifj. Gyergyádesz László művészettörténész, a Kecskeméti Képtár -Cifrapalota igazgatója

Az anyagot válogatta és a kiállítást rendezte: ifj. Gyergyádesz László művészettörténész, D. Udvary Ildikó művészettörténész

2005.december 7. 17.30 óra

Vallásos élet emlékei Pesterzsébeten

Válogatás Galler Péter gyűjteményéből

Megnyitja: D. Udvary Ildikó, múzeumigazgató, művészettörténész

2005.december 7. 18 óra

Adventi Est

Közreműködik:

Vivace Kamarakórus

József Attila Általános Iskola

Karnagy: Rózsavölgyi Ildikó

A kiállítások megtekinthetők 2006. február 5-ig,

hétfő kivételével naponta 10-18 óráig

Gaál Imre Galéria