[artinfo] palyazat

JA Erdody joco at c3.hu
Wed Jan 26 11:42:44 CET 2005

FELHIVÁS PÁLYÁZATRA
"Keser-Édes"
Összmuvészeti Pályázat rövidfilm készítésre

Téma: a mai Magyarország, a 'Keser-édes' ma.

Mindennapi életünk fiatal muvészek látásmódjában - ki miként látja, mit tart fontosnak, ki és mi indítja a képzeletet, mibol lesz filmtéma és hogyan készül el egy film.

Az Új Dialóg Stúdió pályázatot hirdet összmuvészeti (kollektív) projekt megvalósítására három muvészeti ág - három egyetem - összefogásával: A Liszt Ferenc Zenemuvészeti, a Filmmuvészeti és a Képzomuvészeti Egyetem hallgatóinak közös munkával alkotott digitális filmek készítésére.

1.)    Ötleteket, szinopszisokat, storyboard-okat, hangzáselképzeléseket várunk. Pályázni tehát rövid (fél- egyoldalas) leirással lehet, amely zenei, képi, képzomuvészeti és/vagy flmes elképzelést tartalmaz egy kb. 5-8 perces film elkészítéséhez.

A tervleírásoknak úgy kell érzékeltetnie a koncepciót, hogy a másik muvészeti ágban

gondolkodó pályázók is követni tudják. A képzomuvész a dramaturgiai összefüggéseket, a

filmes a hang elképzelést, a zenész a vizuális karaktert is érezze, stb. A pályázatra csak új

ötlettel lehet jelentkezni, már elkészitett, megjelent muvekkel pályázni nem lehet.

Határido: 2005. Február 21. (hétfo)

Beadás: Új Dialóg Stúdió

A pályázók adják meg összes elérhetoségüket: Telefon, mobil, e-mail, lakáscim.

2.)    Új Dialóg Stúdió a beadott koncepciók alapján összehozza a hármas alkotói csoportot.

3.)    A közös, már "összmuvészeti" elképzelés megítélheto forgatókönyv formájában való kidolgozása. A filmeket az Új Dialóg Stúdió közremuködésével, gondozásában lehet megvalósitani elozetesen jóváhagyott költségvetés alapján.

A projekt gazdája az Új Dialóg Stúdió által összehívott zsüri: Makk Károly, Bacsó Péter filmrendezok, Maurer Dóra képzomuvész és Jenei Zoltán zeneszerzo megvitatja és kiválasztja a bemutatásra alkalmas filmeket - összességében mintegy 60 percnyi darabok sorozatát.

Az elkészült filmek díjazásra kerülnek, a díjakat a szponzori támogatásokból fedezzük.

A kész muveket, digitális formátumban, az oroszországi magyar kulturális napok keretében mutatjuk be 2005 májusában, Magyarországon pedig a Tavaszi Fesztivál keretében lesz levetítve.

A pályázatra jelentkezhet a Zeneakadémia/Képzomuvészeti/Filmmuvészeti Egyetem bármely hallgatója, vagy az elmúlt öt évben végzett és diplomát szerzett fiatal. (Zenészek zeneszerzoi végzettség nélkül is jelentkezhetnek.)

A pályázattal kapcsolatosan további kérdésekre felvilágosítás:

Liszt F. Zenemuvészeti Egyetem:   Horváth Balázs személyesen, vagy telefonon: 06 20 3931341

Képzomuvészeti Egyetem:               Erdody József A.            Személyesen (Epreskert 2/6),

vagy telefonon: 06 70 5929369

e-mail: joco at c3.hu

Filmmuvészeti Egyetem:               Kende János személyesen, vagy telefonon: 06  30 378 6903

Producer: Új Dialóg Stúdió         Pongrácz Nikoletta, 335 2547 vagy Mobil: 06 30 518 0051