[artinfo] DINAMO:ILLÚZIÓ

Katarina Sevic katarina at c3.hu
Thu Dec 15 16:43:25 CET 2005

*ILLÚZIÓ *
A Magyar Iparmûvészeti Egyetem Vizuális kommunikáció szakos hallgatóinak
fényinstallációi

2005.12.17.,szombat,  18-22h
DINAMO, Tûzoltó u. 22., www.dinamo.hu

A kiállítás esemény jellegû, a gyermekkori ûrutazás élménye, és  vurstli
backstage is eszébe juthat a szemlélõnek, mikor találkozik e
fénytárgyakkal,
melyek között szerepelnek, mitológiai fénylények, fényfüggöny,
füstfényoszlop, víztiszta fényvirágok, világító propellerek, gépezetek,
és egyéb fényes mozgó tárgyak, az iparmûvészeti egyetem hallgatói által
készített fényinstallációk.
A tárgyak elkészítését gyûjtõ munka elõzte meg, melynek során azzal
foglalkoztunk hogyan találkozhatunk
a minket körülvevõ hétköznapi illúziókkal.