[artinfo] meghivodecember12

Vargha Mihály varghaly at epiteszforum.hu
Tue Dec 6 15:45:02 CET 2005

Földalatti beszélgetések a Kuplungban

Budapest VI. Király utca 46.

*Fo"város-fejlesztési ötletpályázatok
2005. december 12-én, hétfo"n 18 órakor*

   1. *Szeresd Budapestet - építészeti- és városszínesítési ötletpályázat**
      *"A Szeretem Budapestet Mozgalom pályázatára mintegy száz
      építészeti és városszínesítési pályamu"vet nyújtottak be, melyek
      mindegyike felveti a holnapi metropolisz formálásának,
      alakításának kérdését. A pályázati kiírás teret engedett a szabad
      ötleteknek..."
      A pályázat eredménye megtekintheto" ITT
      <http://www.epiteszforum.hu/muhely_terv.php?mtid=906>.
   2. *Ötletpályázat Budapest új építészeti jeleire*
      A nyílt, általános és titkos tervpályázat célja volt a "kreatív
      szakmák versenyében a fo"város új jelére, jeleire kidolgozott
      javaslatok, tervek beszerzése egy szabad gondolkodást biztosító
      ötletpályázat útján".
      A pályázat eredménye megtekintheto" ITT
      <http://www.epiteszforum.hu/muhely_terv.php?mtid=930>.

Díjazott pályamu"vek bemutatója után kötetlen beszélgetést rendezünk a
pályázatok tanulságairól.

Vendégeink:

    * *Bojár Iván András* (Octogon Architecture & Design)
    * *Cselovszki Zoltán* (Új Budapest Központ)
    * *Gauder Péter *(Ecorys Magyarország/Qou Vadis Consulting Kft.)
    * *Kapy Jeno" DLA* építész, mindkét pályázaton a zsu"ri tagja
    * *Kemény Vagyim* (Café Bábel, Versmetró)
    * *Lukovich Tamás dr.* (Pro Regio Kht.)
    * Moderátor: *Szemerey Samu*