[artinfo] MG Galéria - Meghívó

MG Galéria majdnem at freestart.hu
Tue Sep 28 15:38:45 CEST 2004

Az MG Galéria tisztelettel meghívja az

1 hét 1 mû címû bemutató-sorozatából

Fekete Balázs képzõmûvész Elsõ szobrom c. kiállítására

Megnyitja: a mûvész   Megnyitóelõadás: 2004. október 1. 18:10 és 18:40

             Megtekinthetõ: 2004. október 4-8.

Elsõ szobrom

Dédapám bognár volt. Nagyapám hentes és mészáros. Édesapám evangélikus
lelkész. Mielõtt leérettségiztem volna meghalt az édesapám. Érettségi után
elmentem pihenni pár hétre nagyapám weekend-telkére Rákoskeresztúrra.
Gyerekkorom óta érdekelt a fafaragás. Itt akartam megfaragni elsõ
szobromat. Keresztapámtól nagy nehezen kaptam egy szép darab körtefa
rönköt. Hetekig szinte hozzá se nyúltam a fához, egyébként egy Mahatma
Gandi szobor lett volna. Kb. 10 év múlva vettem egy házat Apostagon.
Elõvettem a rég megkezdett darab fát és a kertben megfaragtam elsõ
szobromat. Ezt, a tárlaton látható mûvet.

MG Galéria

1052 Váci u. 17. félemelet 3.

Nyitva: H-P 12:00-18:00

+36(1)3377448