[artinfo] Galéria, DINAMO program

Bircsák Eszter eszter at trafo.hu
Wed Sep 8 16:32:29 CEST 2004

Tisztelt Cím!

Szeretettel várjuk szeptember 10-én, 19 órától, illetve 19.30-tól a Trafó Galéria és a DINAMO programjaira, amelyekről az alábbiakban olvashat.

Bircsák Eszter

GALÉRIA

Leltár

Az Inventory (GB) kiállítása, Kurátorok: Caroline Douglas és Nemes Attila

Kiállításmegnyitó: szeptember 10. 19 óra,

Az Inventory előadása: szeptember 10-én kb. 19.30, Nemes Attila tárlatvezetése: szeptember 16-án, 18.30

A kiállítás megtekinthető szeptember 10. - október 10.

Az Inventory hivatalos képviselője a londoni The Approach Gallery.

További info az Inventoryról: www.fiercesociology.org

DINAMO

bpstreet

kiállítás: 2004 szept.10 - szept.12
fotó- és szórólapgyujtemény: matu | bernáthy zsiga
street art: drezign.hu | 1000%
kisfilm vetítések a Trafó elott: szept.12 | 19:30 - 22:00 |
Balázs Béla Stúdió | Inforg Stúdió

megnyitó: 2004 szept.10.péntek 21:00
urban underground | traffic raff | kisfilm | 8 min
gmd-juice | projection | kisfilm | 5 min
astro | bppix | kisfilm | 9 min
fabricius | sae goes to disneyland | kisfilm | 6 min
bps visual gallery | bpstreet slides