[artinfo] (no subject)

Zsilinszky Zsófia zsilinszky.zsofia at mke.hu
Thu Mar 4 09:50:06 CET 2004

A Magyar Képzőművészeti Egyetem Képzőművészeti Mesteriskola valamint a Pécsi Tudományegyetem Művészeti Kar Képzőművészeti Mesteriskola

tisztelettel meghívja Önt és kedves családját

doktorandusz (DLA) hallgatóinak közös kiállítására

a Barcsay és a Parthenon-fríz Terembe

(Budapest, 1062 Andrássy út 69-71., 1063 Kmety György utca 26-28)

2004. március 5-én (pénteken) 17.00 órára
 Megnyitó beszédet mond:

Jeney Zoltán, zeneszerző, egyetemi tanár

 Az MKE hallgatói:
Antik Sándor, Barakonyi Zsombor, Bartha József, Chilf Mária, Czafrangó Sylvia, Előd Ágnes, Ferenczy Zsolt, Kiss Pál Szabolcs, Kósa János, Pető Hunor, Rozmann Ágnes, Szabó Ádám Bálint, Szabó Dorottya, Szabó Péter Levente, Szigethy Anna, Takács Máté, Zielinski Tibor

A PTE hallgatói:

Appelshoffer Péter, Baráz Tamás, Bartek Péter Pál, Guttman Barbara, Ficzek Ferenc, Hegedüs Éva, Jancsikity József, Korodi János, Krámli Márta, Losonczy István, Mártonyi Éva, Miklya Gábor, Nyári Zsolt, Orosz Klára, Szilvásy Edit, Varga Rita

A kiállítást gondozta: Colin Foster (PTE-MK), Tolvaly Ernő (PTE-MK), Zsilinszky Zsófia (MKE)

Megtekinthető: 2004. március 27-ig.

hétköznap 10-18h

szombat 10-13h