[artinfo] Tárgy: Ajánlat nemzetközi mûvészeti együttmûködésre

Mark Williamson porzellan_mpw at yahoo.com
Thu Feb 19 23:32:24 CET 2004

Kedves Artinfo,

Hivatásos, díjnyertes amerikai szobász vagyok és 2004
áprilisától decemberéig, 6 hónapon keresztül
Budapesten fogok élni.

2 vagy 3 olyan profi magyar művészt keresek, akik
szívesen együttműködnének velem egy nagy mű
elkészítésében, amelyet egy neves budapesti múzeumban
vagy középületben helyeznénk el.

Egy kis hátter a projekthez:
A project tárgya az, hogy egy nagy és
művészi/kultúrális szempontból jelentős munkát
elhelyezzünk egy neves budapesti múzeumban vagy más
köztéren.

Minden résztvevő művész számára a cél az, hogy
elismerést és figyelmet keltsünk a nemzetközi
művészeti világban és művészeti sajtóban. Rengeteg
ajánlatom van ilyen tekintetben, és hozom magammal az
alapvető szaktudást és képességet ezen cél eléréséhez.

A résztvevő magyar művészeknek szintén hozniuk kell
értéket a projektbe, bizonyított tehetség formájában,
angol nyelvtudást (alapfok elég) és lehetőség szerint
közhivatalokkal való kapcsolatokat a budapesti
művészeti életből, amelyek megkönnyítik a projekt
kivitelezését.

Még egy pár szót rólam:
Jelenleg Londonban vagyok a Media Contemporary
Arts-nál (www.mediabitch.com), és éppen egy jelentős
művön dolgozom a nagy amerikai Gyermekmúzeum számára.

Ezen kívül meghatározó adományozó művésze vagyok a
Dallas Alzheimers Alapítvány közelgő éves
gyűjtőakciójának. Idén a rendezvény díszvendége a
korábbi elnök, Reagan, és Michael Reagan lesz a
szóvivő.

Természetesen sok részlet van még, melyet szívesen
megosztanék, de szeretnék érdeklődő művészeket találni
mielőbb.

               ***  FIGYELEM  ***
Ezt az egy üzenetet küldtem magyar nyelven. Minden
jövőbeli kommunikáció angol nyelven történik majd.

Kérem, hogy minden érdeklődő művész jelentkezzen ezen
az e-mail címen vagy telefonon a +267 295-8101 számon
(USA)!

Üdvözlettel,

Mark Williamson