[artinfo] Nemeth Lajos

by way of + <b2 at c3.hu> artinfo-bounces at lists.c3.hu
Sun Dec 5 22:39:01 CET 2004

Az Eötvös Loránd Tudományegyetem Muvészettörténeti Intézete
és a
Magyar Tudományos Akadémia Muvészettörténeti Kutatóintézete

tisztelettel meghívja Önt a

Németh Lajos születésének 75. évfordulója alkalmából rendezett
megemlékezésre

Program

Köszöntés
Kelényi György (ELTE M?vészettörténeti Intézet)

Németh Lajos életrajza és életmuve
Beke László (MTA Muvészettörténeti Kutatóintézet)

Németh Lajos muvészetelmélete és az interdiszciplinaritás
Hornyik Sándor (MTA Muvészettörténeti Kutatóintézet)

Németh Lajos és az építészet
Szalai András (BME Építészmérnöki Kar Építészettörténeti és Muemléki Tanszék)

Csernus Tibor Három Lektor címu képérol
Domokos Mátyás (irodalomtörténész)

Idopont:2004. december 7. 10 óra
Helyszín:Eötvös Loránd Tudományegyetem Bölcsészettudományi Kar
                 Dékáni Tanácsterem
                 1088 Budapest, Múzeum krt. 4/A fszt. 39