[artinfo] Tihanyi Nemzetközi Posztgraduális Kutató Mühely

Veszely Beáta veszelyb at axelero.hu
Fri Aug 6 12:34:23 CEST 2004

GOLDSMITHS COLLEGE, LONDON - MAGYAR KÉPZÖMÜVÉSZETI EGYETEM

TIPP
Tihany International Postgraduate Program
Tihanyi Nemzetközi Posztgraduális Kutató Mühely

NEMZETKÖZI KORTÁRS KÉPZÖMÜVÉSZETI KURZUS 2004 szeptember 12 - október 3

Kurzus
Tanulmányok magyar és nemzetközi müvészek számára, akik már egy határozott
irányba elindultak munkájukkal és olyan három-hetes intenzív programon
szeretnének részt venni, mely lehetöséget kínál az egyéni munka tovább
fejlesztésére. A kurzus segítséget nyújt a müvészeknek munkájuk
értelmezésében szélesebb müvészeti spektrumon, elméleti és kulturális
kontextusban. Célunk új munkák, gondolatok és koncepciók kialakításának
támogatása egyéni konzultációkon, szemináriumokon és müterem-gyakorlati
programon keresztül, melyet olyan nemzetközi tanári testület vezet, ami
részben a londoni Goldsmiths College és a budapesti Magyar Képzömüvészeti
Egyetem tanáraiból, részben meghívott
nemzetközileg elismert kepzömüvészekböl áll.

Program
- Szemináriumok
- Konzultációk (Tutorials)
- Konzultáció Beszámolók (Tutorial Reports)
- Mütermi munka
- Elöadások
- Videó estek
- TIPP Nyílt Nap
- Oklevél
- Hétvégi kirándulások

Helyszín: A Magyar Képzömüvészeti Egyetem müvésztelepe Tihanyban.

Jelentkezés
- Kitöltött és aláírt jelentkezési lap (az www.mke.hu oldalról letölthetö)
- 10 dia (35 mm)
- Statement

	ÚJ JELENTKEZÉSI HATÁRIDÖ: 2004 augusztus 15

A pályázatokat kuratórium bírálja el. A kuratórium tagjai:
David Mabb, a Képzömüvészeti Mesterképzö
igazgatója a Goldsmiths College-ban, London,
David Wilkinson, a TIPP müvészeti igazgatója és
Veszely Beáta a TIPP igazgatója.

A részvételi díj, mely magában foglalja a szállás
és a napi étkezések költségeit is -

A Magyar Képzömüvészeti Egyetem hallgatói: 40000 forint.

Magyar Állampolgárok, akik nem a Magyar
Képzömüvészeti Egyetem hallgatói: 70000 forint.

TOVÁBBI INFORMÁCIÓ / KAPCSOLAT

Igazgató, Veszely Beáta
E-mail: veszelyb at axelero.hu

Müvészeti Igazgató, David Wilkinson
E-mail: wilk at freestart.hu

Program Manager, Valkó Margit
E-mail: vendemiaire at c3.hu, Tel: +36 (06)309601015

Cím, TIPP Közhasznú Alapítvány, Magyar Képzömüvészeti Egyetem
1062 Budapest, Andrássy út 69-71

www.mke.hu/tipp

A TIPP - Tihanyi Nemzetközi Posztgraduális Kutató Mühely a londoni
Goldsmiths College-ban (a képzömüvész szakok) és a Magyar Képzömüvészeti
Egyetem között létrejött közös nemzetközi képzömüvészeti kutató program. A
program szimpóziumok, intenzív mûvészeti kurzusok, konferenciák,
müvésztelepek és kiállítások szervezését foglalja magában, amelyekrôl
esetenként kiadványokat is készít. A célja olyan nemzetközi fórum
kialakítása képzömüvészek számára, amely a kortárs müvészeti tevékenység
széles skáláját és az azt körülvevö kritikai diskurzus természetét
vizsgálja. A programok a Magyar Képzömüvészeti Egyetem nemrégiben felújított
müvésztelepén kerülnek megrendezésre Tihanyban, ahol a résztvevöknek a
megszokott urbánus környezettöl távol lehetöséget nyújtunk müvészetük
elméleti alapjainak és gyakorlati megvalósításának újragondolásához, az
ehhez kapcsolodó beszélgetések, viták nyugodt és elmélyült légkôrében.
Azzal, hogy a TIPP kutató mühelyt ilyen környezetbe tesszük, különleges
atmoszféra jön létre, mely hozzájárul a gondolatok megosztásához, szabadabb
kifejezéséhez, egy nyitottabb vita fórum kialakításához.
Cím: 8237 Tihany, Major utca 63.

AKADÉMIAI TANÁCSADÓ TESTÜLET
Professzor Gerard Hemsworth, a Posztgraduális képzömüvészeti tanszék
Igazgatója, Goldsmiths College, University of London
Professzor Brian Falconbridge, a Nemzetközi kapcsolatok igazgatója,
Goldsmiths College, University of London
Farkas Ádám professzor, a Magyar Képzömüvészeti Egyetem rektora
Veszely Beáta, a TIPP igazgatója