[artinfo]NEMZETKÖZI KORTÁRS KÉPZŐMÜVÉSZETI KURZUS

Lázár Eszter leszter at voyager.arts7.hu
Fri Sep 12 13:27:18 CEST 2003

 NEMZETKÖZI KORTÁRS KÉPZŐMÜVÉSZETI KURZUS
Magyar Képzőművészeti Egyetem - Goldsmiths College, London /
TIHANY 2003.09.15-10.05.

SZERETETTEL MEGHIVJUK A MAGYAR KÉPZŐMŰVÉSZETI EGYETEM ÉS A LONDONI GOLDSMITHS COLLEGE KÖZÖS ÚJ KURZUSÁNAK NYILVÁNOS PROGRAMJAIRA

A Nemzetközi Kortárs Képzőművészeti Kurzus a Goldsmiths College-ban a képzőművészeti szakok és a Magyar Képzőművészeti Egyetem között létrejött közös kutató program és együttműködés. A kurzus olyan magyar és nemzetközi művészek számára jött létre, akik már egy határozott irányba elindultak munkájukkal és olyan háromhetes programon vesznek részt, mely lehetőséget kínál az egyéni munka továbbfejlesztésére. Célunk új munkák, gondolatok és koncepciók kialakításának támogatása egyéni konzultációkon, szemináriumokon és műteremi programon keresztül, melyet nemzetközi tanári testület vezet.  Olyan új programsorozat kialakítására törekszünk, mely a hallgatóknak és a tanároknak egyaránt értékes és hasznos.

NYILVÁNOS PROGRAMOK
09/16 kedd 11-12 óra előadás: Kate Smith, a londoni Goldsmiths College meghívott előadója, a Mesterképző és a PhD kurzusok művésztanára

09/17 szerda 11-12 óra előadás: Sugár János, képzőművész, a Magyar Képzőművészeti Egyetemen az Intermédia Tanszék tanára
09/18 csütörtök 11-12 óra előadás: Szoboszlai János, művészettörténész , acb galéria vezetője
09/19 péntek 11-12 óra előadás: David Wilkinson, Londonban és Magyarországon élő művész
09/21 vasárnap 20-21 óra:  videó est (nemzetközi művészek munkáiból)
09/22 hétfő 11-12 óra előadás: Birkás Ákos, festőművész
09/23 kedd 11-12 óra előadás: Drozdik Orshi, jelenleg Rómában élő, New York-i magyar képzőművész.

09/24 szerda 11-12 óra előadás: Susan Taylor , a londoni Goldsmiths College meghívott előadója, a Mesterképző és a PhD kurzusok művésztanára
09/25 csütörtök 11-12 óra előadás: Tímár Katalin, művészettörténész, a Ludwig Múzeum Budapest-Kortárs Művészeti Múzeum kurátora.
09/26 péntek 11-12 óra előadás: Veszely Beáta, a tihanyi Nemzetközi Kortárs Képzőművészeti Kurzus művészeti vezető tanára. Londonban és Magyarországon élő művész

09/28 vasárnap 20-21 óra: videó est (nemzetközi művészek munkáiból)
09/29 hétfő 11-12 óra előadás: Dr. Altomáre György, az Országos Gyógyintézeti Központ neuropszichiáter főorvosa
09/30 kedd 11-12 óra előadás: Dr. Suhail Malik, a Goldsmiths College Posztgraduális Művészetelméleti Tanszékének vezetője.
10/04 szombat 14-21 óra nyílt nap: ünnepélyes megnyitó, kiállítás

Megnyitjuk a műtermeket, ahol a hallgatóknak és tanároknak egyaránt lehetőségük lesz munkáinak bemutatására. Beszélgetéseket és videó vetítéseket szervezünk, melynek keretében Lisa Prior, amerikai művésznő Londonból személyesen mutatja be videó programját. Ez a nap lesz a kurzus ünnepélyes záró, és egyben a Magyar Képzőművészeti Egyetem ezen új programjának bemutatkozó eseménye is a nyilvánosság felé.

HELYSZÍN
Magyar Képzőművészeti Egyetem, Tihany, Major utca 5.
TOVÁBBI INFORMÁCIÓ
Lázár Eszter, Magyar Képzőművészeti Egyetem, Tel: 4780980, Fax: 4780981, E-mail: leszter at arts7.hu