[artinfo] Re: ki volt ez???????

Andrea Szekeres asz@c3.hu
Tue, 14 Aug 2001 22:25:00 +0200

Kedves J=E1nos,
Szabads=E1gon vagyok, =E9s a C3 infor=F3l, azaz a C3 hivatalos postaladajab=
ol
m=E1s k=FCldi =E1t az =FCzeneteket az
artinfora. A haszn=E1lt levelez=F5 programban val=F3sz=EDn=FBleg nem vette =
=E9szre az
attachmente, illetve en nem hivtam fel annak idejen k=FCl=F6n a figyelm=E9t
arra, hogy figyelje, nincs e hozz=E1 attachment. Onnan sajnos, mivel addig
csak en
szoktam nezni, automatikusan megy az artinfora minden forwardolt level.
Remelem tobbszor nem fordul elo, bocsanatot kerunk.
Andrea

On Mon, 13 Aug 2001, Janos Sugar wrote:

> Ki volt az, aki egy 2.1 MB-os es egy 2.7 MB-os attachmentet engedett fel =
a listara? Raadasul ketszer ugyanazt?????? Es hogyan lehet ket egyenkent 1 =
oldalas !!!!!!  dokumentumot 2.7 MB meret=FC rtf filek=E9nt elkuldeni??????=
?