<div><font size="2"><span style="background-color:rgba(255,255,255,0)">Gigortól a<a href="http://nol.hu/kultura/eroszak-es-plakatkampany-1632889" target="_blank" style="margin:0px;padding:0px;border:0px;font-weight:bold;line-height:inherit;vertical-align:baseline"> múlt héten készült interjúnkban</a>megkérdeztük, hogy vajon Kálomistát az Abszurdisztán metaforájaként használta-e a <em style="margin:0px;padding:0px;border:0px;line-height:inherit;vertical-align:baseline">Kútban</em>. A rendező válasza egyértelművé tette, számára nem Kálomista személye volt a lényeg, hanem a <em style="margin:0px;padding:0px;border:0px;line-height:inherit;vertical-align:baseline">Páholy </em>című tévéműsora és amit az képviselt, illetve, hogy egyfajta háttérként orientálja a nézőt, mivel Kálomista arca után rögtön hétszáz megfulladt migránsról való, szintén HírTV-s tudósítás következett. </span></font><br></div><div><br></div><a href="http://m.nol.hu/kultura/kalomista-gabor-film-cenzura-magyarorszag-1634003">http://m.nol.hu/kultura/kalomista-gabor-film-cenzura-magyarorszag-1634003</a><br><br>-- <br><div dir="ltr"><div><div dir="ltr"><div>sent from my computer<br></div><div><br><div>t: 00 36 70 387 54 61</div></div></div></div></div><br>