[artinfo] Ladies!

Katlan Csoport katlan.csoport at gmail.com
Wed Apr 26 18:08:38 CEST 2006

IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
KATLAN CSOPORT

A Tánc világnapján, április 27-én és másnap, 28-án 19.00 órától Ladjánszki
Márta: LADIES c. darabja látható egy új, rendhagyó, gyárterületen
kialakított színházi térben, az L1 Táncművekben.

A 2005 márciusában létrejött Ladies first! című kvartett egy furcsán
görnyedő, öregedő madame figurájával most az izgalmas helyen, az L1
Táncművekben kel új életre. A Trafó tere ihlette táncszínházi előadás most
új helyre költözött és egy kicsit megváltozott.

"Hárman követtek, és én is csatlakozom. Izgat a test, a lélek szigora,
halvány-halovány árnyékai, a küzdés és felismerés, mindez a női testből
táplálkozva a mozgás szabadságával."

Ladies!
koreográfia : Ladjánszki Márta
tánc: Hód Adrienn, Jarovinszkij Vera, Kántor Kata, Ladjánszki Márta
fény: Szirtes Attila
zeneszerző: Jávorka Ádám és Hammer Zsolt
kosztüm: Pillangó
haj: Vörös Kati
smink: Károlyi Balázs
fotó: Jedlicska Márton
segítők: Deák Balázs, Lajti Balázs, Lakat Andrea

támogatók: L1 Független Táncművészek Társulása, Fővárosi Közgyűlés
Kulturális Bizottsága, NKÖM, Trafó KMH, ARTUS, NKA, Műhely Alapítvány,
Marland Kft., Habahall Kft., táncélet.hu <http://t%C3%A1nc%C3%A9let.hu>

A büfében Jedlicska Márton táncfotó-kiállítása látható 18:00-23:00-ig!
Cím: L1 Táncművek, 1095 Budapest, Soroksári út 164.
Tel.: 3581005
e-mail: l1 at datform.hu
web: www.l1.hu, www.ladjanszki.hu

További Információ: