[artinfo] Control in training

Kiss-Pál Szabolcs kspal at aramszu.net
Tue May 13 22:32:59 CEST 2003

Antik Sándor
Control in training
vagy
A fantázia légtérvizsgálata

A budapesti Magyar Képzőművészeti Egyetem Epres kerti Kálváriában 2003 május
16 – 24 között bemutatásra kerül Antik Sándor Control in training című
munkája, mely az 1997-ben bemutatott  performance-ának videoinstallációs
változata. Az installáció felhasználja a  performance-al  szinkronban
készült és egyidejűleg kivetített videofilmet, amely a mostani kiállítótér
sajátosságaival együtt egy új videoinstallációt produkál.

Magyar Képzőművészeti Egyetem, Epres kert, Kálvária Kiállítóterem,
Kmety György u. 26-28
A kiállítás megtekinthető: 2003 május 16 – 24, hétköznap 10-18 óra között
Megnyitó: május 16 péntek, 18 óra